fredag 30 januari 2009

2009-01-30 Bra grejer, träning, fik och annat...

Hej igen! Jag skriver gårdagens dag idag! Det blir som att åka tidsmaskin.

Tränade först, hiskeligt tidigt! Det var nästan så att man ville avlida när man låg där under stången och försökte kontrahera pectoralis major!

Bengtpress 100x5x3
Militärpress bh 60x5x3
Sittande rodd ?x5x3
Benpress ?x5x3
Frenchpress 40x5x3
Bikepscurl 40x5x3

sen gick jag hem och försökte producera lite material till seminariumet! Det gick ju relativt dåligt. Sen blev det en promenad på sköna Söder till Cozy dök upp, bra dubbel espresso, konstig muffin, bra fåtölj.

Införskaffade ett gäng konstiga snacks på hötorgshallen.. sedan var det dags att åka till universitet och ha fantastiskt roligt. När pinan var över tog jag och bror en sväng till landet där han bjöd på tacos samt bastu. Chilirostade bondbönor funkar helt klart som tilltugg, relativt suspekt lukt däremot. Wasabiärtor var äckligt. :/


Jag stal bilden från en blogg.. Helt oblygt! Det är alltså inte jag på bilden. Även om man kan skönja vissa likheter om man försöker tillräckligt hårt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur gick det....

Kalle L sa...

det gick bra chucker!