söndag 14 december 2008

2008-12-14 Söndag och en första jul!

Skilsmässobarn som jag är så firar jag två jul, idag var det dags för den första! Efter ett par timmars umgänge och hjärtliga pikar med den närmsta släkten så var det dags att ta röra sig hemåt!

I årets första julklapp fann jag en resa till den underbara staden Liverpool belägen i nordvästra England intill river mersey, vad ska jag göra där? Dricka fulsprit och skjuta tjack? Näåe, gå på fotboll.. såklart!

Utöver det så var det inte några spektakulära händelser mer än att jag fann tidningen på bilden nedan, daterad 1945!



Veckan som kommer kommer att ägnas åt kärleksfulla aktiviteter så som tentamenplugg, julhandling, självklart närproducerade produkter! Samt en och annan powerfika!

Jag vill nu önska hela min breda läsarmassa en god och fröjdefull Nacka!

Inga kommentarer: