söndag 17 augusti 2008

Så, en blogg om allt!

Goddag!

Jag kommer att skriva om det jag känner för här på sidan; huvudinriktningen kommer dock vara träning eftersom jag har tänkt att det här skall agera som någon sorts träningsjournal så jag minns om jag har tränat eller ej.

Tidigare har jag tränat för maximal hypertrofi, dvs systematisk överätning som resulterar i viktuppgång men nu är det slut med det och jag inriktar mig snarare på funktionell styrka och uthållighet(Nåja, vi får se. konditionsträning är förbannat tråkigt).

Har för avsikt att dra ner mig en 5-10 kg under hösten för att kunna rulla runt på mattan lite lättare.

Idag tränade jag ben och en tjugo minuter på crosstrainern, hur jag redovisar passen beror på orken. Utförligare inlägg om träningsupplägg och kost kommer säkerligen inom sin tid.

Det andra jag kommer att skriva om är Bajen, alla som var där i Fredags vet vilket helvete det var. Men på Torsdag är det dags för revansch mot Kalmar FF, serieledare och regerande cupmästare.

Här har ni en film...



Välkomna in i stugan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Eftersom det oftast är sista målet på dagen så brukar jag göra dom lite lyxiga.
Standard ingredienserna är:
Proteinpulver
Kesella
lite minimjölk
Sen smaksätter jag dom olika. Igår blev det nån fryst jordgubbe, banan och funlight wildberry. :)