tisdag 2 juni 2009

4 dagar kvar!

Hej dagboken! Redovisningen gick bra!

Det firades med att jymma:

Frontböj, 4 set, 10 reps @ 12RM
70,80,80,70
Benlyft med hantel, 4 set, 10 reps @ 12RM
kv
Marklyft, 4 set, 10 reps @ 12RM
120,130,140,140
Crunches med vikt, 4 set, 10 reps @ 12RM
--
Stående vadpress, 4 set, 10 reps @ 12RM
--

Någonstans efter marklyftet vet jag inte riktigt vad som hände. Jag minns i princip inget.. Jag fick dessutom erfara än en gång att mina handleder är bräckliga och ej bör utöva frontböj med OL-grepp. På vägen hem frågade en turist mig vart närmaste "bodybuilding center" låg. Omöjligt att prata när man tränat. Ens på svenska! Jag tror jag lyckades guida honom rätt.. :-o

Väl hemma fick jag än en gång påminnas om hur förbannat ont det gör att åtgärda klantighet med alunstift. :-/ Sen somnade jag.. nu ligger jag här och läser lite om mjukvaruarkitektur i praktiken!

Imorgon ska jag försöka jogga oddset på att jag går sönder på något sätt kan nog tänkas vara 1.01.

Tjingeling!

Inga kommentarer: